Reklamacje
Procedura składania reklamacji w naszym sklepie internetowym
Zbierz wszelkie dokumenty związane z zakupem, takie jak faktura, paragon lub potwierdzenie zamówienia i zrób zdjęcia produktu, jego wady oraz opakowania.
Skorzystaj z narzędzia umożliwiającego utworzenie zwrotu, dostępnego po zalogowaniu w twoim profilu i postępuj zgodnie z instrukcjami dokładnie opisując problem i dołączając zdjęcie.
Wyślij reklamowany produkt pod adres:
Magazyn Tip.pl 62-200 Gniezno
ul. Gdańska 134
nr tel.: 61 425 0000
Magazyn Tip.pl 62-200 Gniezno
ul. Gdańska 134
nr tel.: 61 425 0000
Pamiętaj by napisać na paczce "Reklamacja [twój numer reklamacji]". To przyśpieszy cały proces. Numer reklamacji będzie widoczny po jej wygenerowaniu. Otrzymasz go również na adres e-mail. Ponadto upewnij się, że produkt jest odpowiednio zapakowany i zabezpieczony na czas transportu.
Po dotarciu przesyłki otrzymasz informację od sklepu dotyczącą decyzji w sprawie reklamacji. Oczekiwanie na decyzję może trwać maksymalnie do 2 tygodni. Możliwe opcje to:
- Naprawa produktu.
- Wymiana na nowy egzemplarz.
- Zwrot pieniędzy (może to potrwać do 10 dni roboczych od decyzji).
- Inne rozwiązania (np. rabat na przyszłe zakupy).
Pamiętaj, że gwarancja na sprzęt poleasingowy wynosi rok, natomiast towary nowe są objęte przeważnie dwuletnim okresem gwarancyjnym producenta. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych urządzenia, zalania, zawilgocenia i innych powstałych z winy użytkownika. Dodatkowo, nieuprawnione próby naprawy oraz uszkodzenia spowodowane przez działanie czynników lub podzespołów, o których klient nie poinformował serwisu, również skutkują anulowaniem gwarancji. Okres gwarancyjny dla materiałów eksploatacyjnych takich jak np. baterie do laptopów wynosi 3 miesiące. Bateria która nie komunikuje swojego zużycia poprzez komunikaty systemowe lub sygnały świetlne jest uznawana za sprawną.