Regulamin Lead Magnet
REGULAMIN LEAD MAGNET
1. Definicje.
1. Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
-
Usługodawca - Hubert Klimczak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą IT PARTNER Hubert Klimczak ul. Warszawska 21, 62-200 Gniezno, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7842346263, REGON: 300969737, adres poczty elektronicznej: biuro@tip.pl , telefon +48 614250000, Facebook, Instagram.
-
Treść cyfrowa - plik lub pliki w formie cyfrowej nieutrwalone na trwałym nośniku
-
Lead Magnet - Treści cyfrowe (w tym Newsletter) dostarczane w zamian za podanie danych osobowych na podstawie Umowy o dostarczenie Lead Magnet
-
Newsletter - Lead magnet, który dostarczany jest w sposób ciągły i polega na nieodpłatnym przesyłaniu treści handlowych, promocyjnych i edukacyjnych przez Usługodawcę, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
-
Umowa o dostarczenie Lead Magnet (zwana także Umową LM) - Umowa o dostarczenie Treści cyfrowych w zamian za dane osobowe, zgodnie z którą Usługodawca dostarcza Klientowi Lead Magnet w zamian za podanie przez niego danych osobowych w formie imienia oraz maila, i której warunki zostały opisane w niniejszym Regulaminie.
-
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę o dostarczenie Lead Magnet.
-
Regulamin - niniejszy Regulamin.
2. Postanowienia ogólne.
1. Usługodawca umożliwia zawieranie Umów o dostarczenie Lead Magnet na zasadach uregulowanych w niniejszym paragrafie.
2. Na potrzeby niniejszego Regulaminu przez Lead Magnet Usługodawca rozumie zarówno nieodpłatne Treści cyfrowe w postaci poradników w formacie pdf, ebooków, webinarów, darmowych konsultacji mailowych, a także Treść cyfrową w postaci Newslettera.
3. Do korzystania z Lead Magnet, w tym do zawierania Umów LM, niezbędne jest spełnienie minimalnych wymagań technicznych, takich jak:
-
komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne połączone z siecią internet,
-
przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge - zaktualizowane do najnowszych wersji,
-
aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
-
włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies oraz obsługi Javascript.
4. Inne warunki techniczne jakie musi spełniać komputer lub inne urządzenie Klienta niezbędne do korzystania z Lead Magnet, wskazane są każdorazowo w opisie danego Lead Magnetu.
5. W razie korzystania przez Klienta ze sprzętu komputerowego lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych wymienionych w punkcie 2.3. Regulaminu, Usługodawca nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Lead Magnet i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość Lead Magnet oraz możliwość zawierania Umów LM, za co w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności.
3. Dostarczenie Lead Magnet.
1. Zawarcie Umowy o dostarczenie Lead Magnet w postaci nieodpłatnych ebooków, wyzwań, kursów e-mail polega na dostarczeniu nieodpłatnej Treści Cyfrowej zgodnie z jej opisem a następnie na dostarczeniu Newslettera, przez czas nieokreślony, aż do momentu wypowiedzenia Umowy LM.
2. Usługodawca dostarcza Lead Magnet niezwłocznie po zawarciu Umowy LM, czyli po podaniu danych osobowych, akceptacji checkboxa i kliknięciu przycisku wyślij a następnie otrzymaniu przez Klienta maila potwierdzającego zapis na Lead Magnet lub zapis na Newsletter. Jeśli email z Lead Magnet lub email potwierdzający zapis na Newsletter nie przyjdzie niezwłocznie po zapisie, Klient proszony jest o sprawdzenie zawartości SPAMu a w razie problemów technicznych proszony jest kontakt z Usługodawcą na adres mailowy biuro@tip.pl.
3. Lead Magnets w postaci e-booków zostaną dostarczone w formie .pdf, który otwiera się na komputerach, tabletach i smartfonach. Newsletter będzie dostarczany drogą elektroniczną w formie maila na adres email podany podczas zapisu. Jeśli określony Lead Magnet potrzebuje specjalnego oprogramowania do sprawnego działania, informacja o tym pojawi się każdorazowo przy opisie danego Lead Magnet.
4. Jeżeli Usługodawca nie dostarczył Lead Magnet, Klient wzywa go do jego dostarczenia. Jeżeli Usługodawca nie dostarczy Lead Magnet niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od Umowy LM.
4. Własność intelektualna.
1. Usługodawca informuje, że Lead Magnet stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Prawa autorskie do tych utworów przysługują Usługodawcy i podlegają ochronie.
2. Klient zobowiązuje się respektować prawa autorskie przysługujące Usługodawcy i używać Lead Magnet wyłącznie na użytek osobisty. Klient jest świadomy, że za ich naruszenie, w szczególności poprzez dalsze bezprawne rozpowszechnianie, przewidziana jest odpowiedzialność cywilna lub karna, zgodnie z właściwymi przepisami.
5. Niezgodność z umową.
1. Usługodawca odpowiada za zgodność Lead Magnet z Umową LM wg następujących zasad:
-
dla Lead Magnet dostarczanych w sposób jednorazowy lub częściami - w momencie ich dostarczenia, tj. umożliwienia dostępu do Treści cyfrowej (pobranie), przez okres dwóch lat od tego momentu,
-
w przypadku Lead Magnet dostarczanych w sposób ciągły - przez cały okres dostarczania Lead Magnet.
2. Jeżeli Lead Magnet jest niezgodny z Umową LM, Klient może żądać doprowadzenia do jego zgodności z Umową LM.
3. Niezgodność Lead Magnet z Umową LM występuje jeśli:
-
opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność Lead Magnet są niezgodne z Umową LM,
-
Lead Magnet nie występuje w określonej ilości, nie zapewnia trwałości, ciągłości, bezpieczeństwa, funkcjonalności, kompatybilności, dostępności, jakie są typowe dla tego rodzaju Lead Magnet dostępnych na rynku i których Klient może rozsądnie oczekiwać biorąc pod uwagę charakter Lead Magnet oraz publiczne zapewnienia złożone przez Usługodawcę,
-
Lead Magnet nie jest przydatny do szczególnego celu, o którym Klient poinformował Usługodawcę najpóźniej w momencie zawarcia Umowy i który to Usługodawca zaakceptował,
-
Lead Magnet nie nadaje się do celu, do którego zazwyczaj używa się Treści cyfrowych tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
-
Lead Magnet nie został dostarczony z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia można rozsądnie oczekiwać,
-
Lead Magnet nie odpowiada wzorowi lub próbce udostępnionej Klientowi przed zawarciem Umowy LM.
4. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, domniemywa się, że brak zgodności z Umową LM, który ujawnił się przed upływem roku od dostarczenia Lead Magnet, istniał w chwili jego dostarczenia. W przypadku dostarczania Lead Magnet w sposób ciągły jeśli niezgodność ujawniła się w czasie, w którym zgodnie z Umową LM miały być dostarczany, domniemywa się, że brak zgodności z Umową LM wystąpił w tym czasie.
5. Klient ma obowiązek współpracy z Usługodawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności Lead Magnet z Umową LM wynika z cech środowiska cyfrowego Klienta. W przypadku braku współpracy domniemania, o których mowa w ust. 4 powyżej nie mają zastosowania.
6. W przypadku niezgodności Lead Magnet z Umową LM Klientowi przysługuje wobec Usługodawcy roszczenie o doprowadzenie Lead Magnet do zgodności z Umową LM. Usługodawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową LM jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy.
7. Usługodawca doprowadza Lead Magnet do zgodności z Umową LM w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z Umową LM, i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając jej charakter oraz cel, w jakim jest wykorzystywana. Koszty doprowadzenia Lead Magnet do zgodności z Umową LM ponosi Usługodawca.
8. Z uwagi na to, że Umowa o dostarczenie Lead Magnet jest nieodpłatna, Klient nie może żądać obniżenia ceny. Może natomiast odstąpić od Umowy jeżeli:
-
Usługodawca odmówił doprowadzenia Lead Magnet do zgodności z Umową LM zgodnie z ust. 6 zd. 2 powyżej,
-
Usługodawca nie doprowadził Lead Magnet do zgodności z Umową LM w rozsądnym czasie lub doprowadzenie do zgodności z Umową LM wiązałoby się z nadmiernymi niedogodnościami dla Klienta,
-
brak zgodności Lead Magnet z Umową LM występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić do zgodności z Umową LM,
-
brak zgodności Lead Magnet z Umową LM jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe odstąpienie od umowy, bez uprzedniego skorzystania z roszczenia doprowadzenia Lead Magnet do zgodności z Umową LM,
-
z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Lead Magnet do zgodności z Umową LM w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
9. Reklamację dotyczącą niezgodności Lead Magnet z Umową LM można złożyć w dowolnej formie, na dane kontaktowe Usługodawcy.
10. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania przez Usługodawcę informacji o reklamacji. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji na podany przez niego adres e-mail.
11. Dla Lead Magnet, które pozwalającą Klientowi na wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej lub wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Klienta lub innych użytkowników takiego Lead Magnet, w przypadku odstąpienia od Umowy LM, Usługodawca nie będzie wykorzystywać danych innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z Lead Magnet, z wyjątkiem treści, które:
-
są użyteczne wyłącznie w związku Treścią cyfrową stanowiącą ten Lead magnet i które stanowiły przedmiot Umowy o dostarczenie Lead Magnet,
-
dotyczą wyłącznie aktywności Klienta w trakcie korzystania z Lead Magnet i które stanowiły przedmiot Umowy o dostarczenie Lead Magnet,
-
zostały połączone przez Usługodawcę z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone bez nadmiernych trudności,
-
zostały wytworzone przez Klienta wspólnie z innymi osobami, które nadal mogą z nich korzystać.
12. Usługodawca udostępnia Klientowi na jego żądanie i na swój koszt, w rozsądnym czasie oraz w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego treści wytworzone lub dostarczone przez Klienta w trakcie korzystania z Lead Magnet, inne niż dane osobowe, z wyjątkiem treści, o których mowa w ustępie 11 pkt a-c powyżej.
13. W przypadku odstąpienia od Umowy LM, Klient powstrzymuje się od korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim
14. W przypadku odstąpienia od umowy LM Usługodawca może uniemożliwić Klientowi dalsze korzystanie z Treści cyfrowych, w szczególności przez uniemożliwienie Klientowi dostępu do Treści cyfrowych, usunięcie z grupy lub zablokowanie konta użytkownika.
6. Wypowiedzenie i odstąpienie od Umowy LM.
1. Klient może wypowiedzieć Umowę o dostarczenie Lead Magnet w każdym czasie, poprzez kliknięcie w link anulujący subskrypcję w treści maila. Dane osobowe udostępnione celem zawarcia Umowy o dostarczenie Lead Magnet przetwarzane będą przez czas świadczenia usługi Lead Magnet/Newslettera a także na potrzeby archiwizacji w celu możliwości wykazania faktu zawarcia przez Klienta w przeszłości Umowy o dostarczenie Lead Magnet.
2. Klient może wypowiedzieć Umowę o dostarczenie Lead Magnet w każdym czasie bez zachowania okresu wypowiedzenia. W tym celu wystarczy złożyć oświadczenie Usługodawcy (w jakiejkolwiek formie na dane kontaktowe Usługodawcy) lub kliknąć w link anulujący subskrypcję znajdujący się w stopce każdego maila wysłanego w ramach Newslettera. Usługodawca może wypowiedzieć Umowę o dostarczenie Lead Magnet bez zachowania okresu wypowiedzenia, jeśli Klient nie wykazuje żadnej aktywności związanej z Newsletterem, przez które rozumie się nieotwieranie maili wysyłanych przez Usługodawcę przez czas dłuższy niż 6 miesięcy. W tym celu Usługodawca przed złożeniem takiego wypowiedzenia wysyła Klientowi zapytanie o chęć kontynuowania Umowy o dostarczanie Lead Magnet. Brak odpowiedzi na takiego maila lub brak otwarcie takiego maila w terminie 3 dni od jego wysłania skutkuje wypowiedzeniem Umowy LM przez Usługodawcę ze skutkiem natychmiastowym.